Призначення:
Набір карток підказок допоможе вчителям молодших класів, вихователям дитячого саду і батьків вчити з дітьми нові слова. У наборі 60 картинок на білому тлі. Їх можна використовувати, щоб показати дітям послідовність дій: спочатку - урок математики, потім фізкультура, потім гра на перерві.
Для чого призначений набір:
Це візуальні підказки для дітей, які допомагають розпланувати розпорядок дня в молодших класах. Вчителю ці картки допоможуть організувати роботу, а дітям - почати навчання, адаптуватися в школі, зрозуміти і візуалізувати послідовність занять, зосередити увагу.
Що таке візуальна підтримка:
Картки підійдуть людям з особливостями розвитку інтелекту, з розладами спектру аутизму, мовними порушеннями та іншими особливими освітніми потребами легше сприймають зорову інформацію, ніж завдання на слух.
Візуальні картки допомагають:
- учням розподілити розпорядок дня і черговість дій і занять;
- зрозуміти послідовність дій: спочатку, потім;
- освоїти на практиці тимчасові проміжки;
- створювати списки завдань і відзначати, виконане;
- пояснення понять: дозвіл або заборона (стрибати - не можна стрибати);
- з цим картками можна спілкуватися з тими дітками, які не говорять або мають порушення мовлення.
Набір буде корисний для дітей:
- які вчаться говорити або читати;
- з сенсорної і моторної алалією;
- з розладами спектру аутизму;
- з мовними порушеннями;
- із затримкою психічного розвитку;
- зі зниженням слуху;
- з іншими особливими освітніми потребами,
- підійде для роботи з дітьми-билингвами.
Приклади назв карт:
- математика, природа, писати, стрибати, збирати, робота в групі, молодець, йди зі мною, додому, дякую, веселий і інші.
Приклади застосування:
1. Зробіть 2 поля «спочатку» і «потім». Придумайте завдання і розподіліть картки з їх зображенням у бажаному порядку. Під час виконання вправ потрібно нагадати яке завдання виконати першої, а яку другий. Після виконання похваліть дитину.
2. Можна вчити час на годиннику, намалювавши на дошці циферблат зі стрілками. Поруч можна закріпити картки. Потрібно промовляти з дітьми, наприклад, «в 11 математика, в 12 малювання, а в 13 ми йдемо до їдальні».
3. Після освоєння початкового матеріалу, можна ускладнити завдання і розширити ряд карток для позначення уроків або завдань. Це допоможе правильно розпланувати навчання, послідовність дій між заняттями.
4. Можна відзначати виконане або не виконання завдання. Дітям важливо розуміти це і варто придумати на перших порах заохочення і бонуси.
5. У наборі є картки «не можна», «досить» та інші, щоб заохочувати дітей, вивчати нове поведінка, або, навпаки, зупиняти небажані дії.
Переваги:
- Ідеально підходить для дітей з проблемами сенсорного сприйняття, аутизмом і ADD.
- Для навчання читання і комунікації дітей з аутизмом.
- Вдосконалюють вимову слів, читання і поповнюють словниковий запас.
- Розширення кругозору.
- Абстрактне мислення.
- Уява та творчі здібності.
- Емоційний розвиток.
- Зорове сприйняття.
- Пізнавальний інтерес.
- Акуратність.
- Підвищує концентрацію уваги.
Склад набору:
- 60 карток з реалістичними зображеннями,
- детальна інструкція.
Кому підійде?
Для дітей з 3 років і старше.
Картки візуальної підтримки Процесу навчання (укр.)
Відгуків про цей товар ще не було.
Немає запитань про цей товар.