Лідер продажу!
Артикул:
101-317
Виробник:
Украина
465 грн
Доставляємо в Європу
Європейська якість
БЕЗКОШТОВНА доставка від 2000 грн. Окрім великогабаритних товарів

Призначення:

Набір карток підказок допоможе вчителям молодших класів, вихователям дитячого саду і батьків вчити з дітьми нові слова. У наборі 60 картинок на білому тлі. Їх можна використовувати, щоб показати дітям послідовність дій: спочатку - урок математики, потім фізкультура, потім гра на перерві.


Для чого призначений набір:

Це візуальні підказки для дітей, які допомагають розпланувати розпорядок дня в молодших класах. Вчителю ці картки допоможуть організувати роботу, а дітям - почати навчання, адаптуватися в школі, зрозуміти і візуалізувати послідовність занять, зосередити увагу.


Що таке візуальна підтримка:

Картки підійдуть людям з особливостями розвитку інтелекту, з розладами спектру аутизму, мовними порушеннями та іншими особливими освітніми потребами легше сприймають зорову інформацію, ніж завдання на слух.


Візуальні картки допомагають:

  • учням розподілити розпорядок дня і черговість дій і занять;
  • зрозуміти послідовність дій: спочатку, потім;
  • освоїти на практиці тимчасові проміжки;
  • створювати списки завдань і відзначати, виконане;
  • пояснення понять: дозвіл або заборона (стрибати - не можна стрибати);
  • з цим картками можна спілкуватися з тими дітками, які не говорять або мають порушення мовлення.


Набір буде корисний для дітей:

  • які вчаться говорити або читати;
  • з сенсорної і моторної алалією;
  • з розладами спектру аутизму;
  • з мовними порушеннями;
  • із затримкою психічного розвитку;
  • зі зниженням слуху;
  • з іншими особливими освітніми потребами,
  • підійде для роботи з дітьми-билингвами.


Приклади назв карт:

  • математика, природа, писати, стрибати, збирати, робота в групі, молодець, йди зі мною, додому, дякую, веселий і інші.


Приклади застосування:

1. Зробіть 2 поля «спочатку» і «потім». Придумайте завдання і розподіліть картки з їх зображенням у бажаному порядку. Під час виконання вправ потрібно нагадати яке завдання виконати першої, а яку другий. Після виконання похваліть дитину.

2. Можна вчити час на годиннику, намалювавши на дошці циферблат зі стрілками. Поруч можна закріпити картки. Потрібно промовляти з дітьми, наприклад, «в 11 математика, в 12 малювання, а в 13 ми йдемо до їдальні».

3. Після освоєння початкового матеріалу, можна ускладнити завдання і розширити ряд карток для позначення уроків або завдань. Це допоможе правильно розпланувати навчання, послідовність дій між заняттями.

4. Можна відзначати виконане або не виконання завдання. Дітям важливо розуміти це і варто придумати на перших порах заохочення і бонуси.

5. У наборі є картки «не можна», «досить» та інші, щоб заохочувати дітей, вивчати нове поведінка, або, навпаки, зупиняти небажані дії.


Переваги:

  • Ідеально підходить для дітей з проблемами сенсорного сприйняття, аутизмом і ADD.
  • Для навчання читання і комунікації дітей з аутизмом.
  • Вдосконалюють вимову слів, читання і поповнюють словниковий запас.
  • Розширення кругозору. 
  • Абстрактне мислення. 
  • Уява та творчі здібності.
  • Емоційний розвиток.
  • Зорове сприйняття.
  • Пізнавальний інтерес. 
  • Акуратність. 
  • Підвищує концентрацію уваги.


Склад набору:

  • 60 карток з реалістичними зображеннями,
  • детальна інструкція.


Кому підійде?

Для дітей з 3 років і старше.


Картки візуальної підтримки Процесу навчання (укр.)

Відгуків: 0

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Схожі товари
Може зацікавити